Friday, May 13, 2011

Cambria Condo Amd




PROPERTY TYPE: Condo/Townhome/Row Home/ Co-op
SUBDIVISION: Cambria Condo Amd
AREA: 405-North West
YEAR BUILT: 2007
STYLE: Two Story



PROPERTY DETAILS

House Faces
West
Cooling
Central, Electric
Water
Public
Landscape Description
Rock/Gravel Landscaping Shrubs
Utility Information
Underground Utilities
Roof Description
Tile Like
Heating
Central, Gas
Dryer Utilities
Gas
Washer Dryer Location
Separate Laundry Area
Construction Description
Frame and Stucco
Parking Description
Assigned Covered Parking
Homeowners Association Fee Includes
Management, Water, Garbage Pickup, Sewer
Other Utility Information
Dual Pane Windows, Ground Mounted
Frequency of Payment on Fees
Monthly






PROPERTY DETAILS

School Name           
Type
Rating
Distance
Elementary
Eileen Conners Elementary School
Public
4.5
0.62 mi
Sheila Tarr Elementary School
Public
4.5
0.73 mi
Challenger School
Private
4
0.81 mi
Mountain View Lutheran School
Private
4.5
1.1 mi
Edith Garehime Elementary School
Public
4.5
1.17 mi
Middle
Challenger School
Private
4
0.81 mi
Adelson Educational Campus
Private
4.5
2.2 mi
Ernest Becker Middle School
Public
4
2.44 mi
Irwin and Susan Molasky Junior High School
Public
3.5
2.74 mi
Justice Myron Leavitt Middle School
Public
4
2.96 mi
High School
Adelson Educational Campus
Private
4.5
2.2 mi
Meadows School
Private
4.5
3.09 mi
Word of Life Academy
Private
3.5
3.11 mi
Peterson Behavioral High School
Public

3.16 mi
Centennial High School
Public
3.5
3.17 mi



for more DETAILS on CAMBRIA CONDO AMD please visit us at:
Credits:
realtor
redfin

No comments:

Post a Comment